Tights!

11:26 Marie/Mison 0 Comments


Min sambo kommentarar ständigt att på gymmet har alla tjejjer svarta tights, och undrar om det är en trend eller bara för att svart göra att man ser smalare ut. Eftersom jag är kärringen mot strömmen så är jag en sån som inte bara har svart ..... Och det finns verkligen SÅ många snygga tights nu!

Mina favoriter just nu är dessa från Nebbia. Jag har köpt här hos Private Training Online! Mjuka, lagom "stretchiga" och en midja som sitter på rätt ställe. Varken för högt eller för lågt. Jag gillar att linningen är dubbel så att man kan vika upp den när man kör tex burpees och inte vill visa en vobblig mage....


Finns i flera snygga färger...


De här skulle inte heller vara så tokiga (klicka på bilderna så kommer ni till aktuell shop):

http://www.shopnorthernspirit.com/women/splash-tights
Finns hos Northern Spririt

Från Gavelo





http://www.xtremegenetics.se/butik/xg-train-dirty-tights-turquoise/
Från Extremegenetics


You Might Also Like

0 kommentarer: