Uppladdning?

18:39 Marie/Mison 0 Comments


 
Det börjar närma sig Tjejmilen. Bara den här veckan och nästa kvar. Frågan är om man ska ladda på något speciellt sätt. Jag brukar inte göra det, men med facit i hand kanske det vore ide att prova. Förutom den första gången jag sprang för nästan 10 år sedan, har det gått allt annat än bra... Planen är i alla fall att vila hela nästa vecka. Tror jag... Råd mottages tacksamt...
 
Förra veckan gick inte riktigt enligt planerna träningsmässigt. Helgen påbörjades med kraftigt värkande & knöliga bakre benhinnor, så någon orientering var det inte tal om. Inte ens en ynka promenad.
 
Idag känns det dock riktigt bra. Jag har kört ben/mage på gymmet och 20 minuter på löpbandet fungerade utan minsta smärta. Vi får se hur det känns imorgon. Håller tummarna. Då kanske jag kan mäta med ett långpass imorgonkväll. Sedan ska jag vila mig i form. Förkylningarna härjar hemmavid så jag håller tummarna för att jag slipper.
 
 

You Might Also Like

0 kommentarer: